9 oktober 2012

Brum brum!

Så här såg det ut i söndags när jag skulle parkera fyrhjuling och släp:



Det var jäkla roligt! Älskar att köra fyrhjuling! Gjorde det på gymnasiet, men då fick vi bara köra runt och runt och runt. Men sen jag flyttade till landet har jag fått använda fyrhjulingen som en bruksmaskin. Precis så som det ska vara.

Idag var Moa och Hampus här en sväng. Det är min syster och hennes sambo. Skönt med lite sällskap! Jag har ju djuren, men det kan vara skönt med lite mänsligt sällskap med. Vi fikade, pw! ( Hahahah! Det där sista var Selmas fel. Hon slog världens kullerbytta rakt över datorn :P)
Men i alla fall, vi fikade, pratade och myste. Var nere på Marias hus och shoppade loss. Vi åt mat hos min svärfar och sen åkte dem hem igen.

Selma har skött sig bra största delen av dagen. Men nu ikväll blev hon ruskigt jobbig! Skulle bara bitas och det gick inte att avleda henne med någon leksak eller godbit. Då är det inte roligt att ha valp. Nu har hon äntligen lagt sig för att sova. Så jag ska passa på att äta lite och hoppas på att få göra det ifred. Med den där lilla madamen får jag nämligen inte göra mycket saker själv. Inte ens gå på toa! Precis som med småbarn alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar