25 oktober 2012

Selmas första snö

Tidigare i kväll skulle jag rasta Selma. På med stövlar och tröja bara. Som vanligt med andra ord. Men döm om min förvåning när snön hade nått Holmbo. Selma älskade den och busade runt som en tok! Så jag gick in och klädde på mig lite mer. Sen busade vi vidare ett bra tag.
Jag gjorde "traktorspår" och skrev på bilarna medan Selma fångade snöflingor och sprang runt. Så underbart!

Nu hoppas jag bara att det inte blir allt för mycket snö. Har året runt däck på Jeepen vilket jag inte är så lycklig över. Var inne på Karstorps idag, men de hade inget begagnat inne. Så nu ska jag leta reda på dubbdäck eller fäljar till skapligt pris. Kanske får köpa nya däck bara. Eller om jag köper nya och kränger på mina fäljar. Det beror på hur mycket snö det faller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar