26 november 2012

Måndag

Vilken dag! Emil åkte till Stockholm i morse på jobb. Vid fyra kom han in till mig och sa hej då. Jag saknar honom! Vi har umgåtts i två hela veckor. Så det är ganska tomt nu!
Kl 6 gick jag upp för att göra mig i ordning för jobb. På med kläder och ut med Selma. Hon satte sig bara på gräsmattan och glodde. Så vi gick in igen, med risk för att hon skulle pinka på golvet. Men nej då. Hon hoppade upp i soffan och låg där utan att bry sig så värst mycket. Jag kunde till och med gå och mata katterna utan att hon flyttade på sig. Det var stort!

Jag jobbade halva dagen och uträttade sedan några ärenden. När jag kom hem satte jag på mig regnstället och hämtade Selma. Sen gick vi upp i skogen och hon fick springa lös. Det gick så jäkla bra! Är stolt över mig själv som vågade lita på min auktoritet. Stolt över Selma som skötte sig så fint. Min lilla tös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar