13 november 2012

Rock at sea 10-11 november

Tudeluu!

Jag är sååå trööött! Man borde inte få vara trött annat än på kvällen när man ändå ska sova. Men vem är jag att bestämma det?
Vi struntar i det helt enkelt och övergår till något annat.

I helgen var jag och Emil på Rock at sea med Vikinglines Cindirella. Emil har åkt förut, men det var första gången för mig. Det var roligt och fullt med folk! Fast det var väl kanske inget som passade mig jättebra. Det kan dock bero på att min kropp gjorde uppror och inte alls ville vara med. Typiskt att det ska bli så när en väl är iväg och gör något.
Men kul var det som sagt. Såg Eva Eastwood, men det var så jävla mycket folk så vi stannade bara några låtar. Lite senare blev det Johnny Horsepower som spelar Johnny Cash covers. Dem var ruskigt bra! Både musikaliskt och vokalt. Lät nästan som att mannen i svart själv var i livet. Vi sprang vidare en sväng för att lyssna på JLT. Men det var knökatjockt med folk där med. Jag var trött och ville sova. Så vi gick till hytten och la oss.

 
Eleganten him self :D



 
Och så den där med rosa hår... Vem nu det kan tänkas vara.





 
Morgonen där på. Efter bus och lek. Skulle klä på mig, men det var inte det lättaste! Det var sjögång, så varje gång jag lyfte ena foten tappade jag balansen. Till slut damp jag ner i Emils knä och blev kvar.


Vi skaffade oss likadana ringar. 13 är liksom vårt nummer. Dessutom bådas lyckotal. Idag firar vi 7 månader tillsammans och 1 som förlovade <3

Förlovningsringar i titan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar