1 december 2012

1 december

Ja ni, nu har vi gått in i december månad. Den sista månaden på året. December är ofta späckat med besök, planer, luncher och middagar. Så även detta år. Man gör det till vad man vill. Jag har aldrig varit typen som gillar att flänga runt.
Så här ser i alla fall december ut hittills.
8 dec - Lunch hos farmor med Emil, mamma och mormor. Därefter är det luciakröning i Risinge kyrka.
15 dec - Dop i Ättetorps kyrka. Min vän Elin och hennes sambo ska döpa sin son.
16 dec - Stockholms hundmässa. Pågår 15-16 och jag åker eventuellt upp på söndagen tillsammans med syrran.
24 dec - Firas hos svärföräldrarna. Kommande dagar blir det lite slit och släng fram och tillbaka.
30 dec - Släktmiddag hos farmor. Hela tjocka släkten kommer. Mys!
31 dec - Inte en jävla aning! Men det löser sig alltid.

Det viktigaste för mig under jul är att få umgås med min familj och mina vänner. Allt annat är oviktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar