31 december 2012

Nyårsafton del 2

Juli-december

I juli fick jag för första gången i mitt liv möjlighet att rida. Det tillsammans med min kusin och hennes häst Dumle. Min kusin var en grym instruktör och Dumle var en underbar förstahäst att rida på.

Jag och Emil åkte iväg till Kuggnäsfestivalen för att lyssna på Ultima Thule. Jag fick köra Impalan för första gången. Det gick fint och smärtfritt. Thule var underbara!

En glad och nöjd 30-åring! Emil hade kalas i verkstan.

I augusti var det party i Gammelby. Eller ja, det blev party när vi festade till det i bilen :P

Jag och John Lindberg från JLT. Den enda kändiscruschen jag någonsin haft. Men hallå! Kan jag rå för det eller?

Emil var dock inte på så bra partyhumör tidigare under kvällen. Jag erbjöd mig att köra hem så han fick ta sig en sup. Sen jävlar var det fart på gubben! Jag och Impalan jobbar på vår relation, hon är nämligen lite speciell att köra.

I oktober fick vi tillgång till huset. Dock började vi måla om i slutet på september.

Rolla, rolla, rolla!

I september hämtade vi även hem denna lilla krabat. Vår älskade Selma <3


Bilparken i Lyckebo. Dock saknas det tre bilar, men men :P

Olja och Diesel anslöt till familjen.

I november fick Vallen komma hem efter att ha stått i en loge i 1,5 år.

Moa tog den "lilla" bilen när hon kom på besök.

I december åkte jag i diket. Klantigt som faan! Men vi klarade oss, likaså bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar