16 december 2012

Söndag

Fantasilös rubrik? Check!

Jag gillar inte den här söndagen dock. Har varit trött och seg hela dagen. Ont i kroppen och väck i knoppen.
Lite har jag dock fått gjort. Jag rensade ut min klädbyrå och hallgarderoben. Det blev en sopsäck full! Skönt! Nu får allt plats i alla fall. Trots att jag har så mycket kläder känns det ändå inte som att jag har tillräckligt. Jag är o behov av fler jeans och behåar i alla fall. Det måste jag införskaffa mig. En drös linnen skulle nog inte göra så mycket heller. A ja, det är ett senare bekymmer.

Imorgon ska Emil åka och jobba. Usch! Har vant mig vid att han är hemma ju! Men det är bara bra att han ska jobba. Skönt för honom att komma iväg och slippa må dåligt. Bra för ekonomin. Sen är det alltid bra med lite avstånd och ensamtid.

Själv tänkte jag försöka få fart i träningen med Selma igen. Jag har inte varit motiverad för fem öre! Vi har inte tränat ordentligt på två-tre veckor. Alla har vi svackor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar