10 januari 2013

Åter till det normala

Ja för idag kom min älskade plutt hem igen <3

Moa, Hampus, Elin och Oscar kom hit vid lunch idag. Innan dess hann jag med att dammsuga, plocka undan, ta ut Selma på promenad, diska och laga mat.
Jag är så stolt över hur Selma betedde sig med Oscar. Han är bara fyra månader gammal. Selma var så försiktig trots sin enorma nyfikenhet. Hon nosade och nosade på den lilla varelsen.
Mindre stolt är jag över hennes beteende på promenaderna. Men det blir nya tag imorgon med den saken.
Det var i alla fall härligt med besök. Vi åt, pratade, fikade och mös med ungen och hunden.

Emil kom hem tidigare ikväll. Det är så skönt att ha honom här igen! Få en massa närhet och värme av en människa man älskar så mycket. Det är underbart!

Nu tänker jag gå och lägga mig. För usch så trött jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar