28 januari 2013

Besök?

Ja Selma har tydligen kopplat köksfönstret med att det kommer besök. Det visade sig nu i kväll när Emil öppnade fönstret i samband med matlagningen. Selma började vifta på svansen, tittade mot fönstret och sedan mot dörren. Precis som hon gör när hon ser att någon kommer på besök. Sötnosen!

Det har varit en rätt seg dag faktiskt. Emil mådde sämre idag och själv har jag känt mig helt slut. Det blev en ruskigt dragig eftermiddags promenad med hunden. Men efter det kunde vi mysa och njuta av varandras närvaro igen.

Resten av kvällen tänker jag bara mysa i soffan. Vi ska titta på "Familjen Annorlunda". Jag gillar det programmet! Det är så fantastiskt hur två vuxna människor kan klara av att ha så många barn dygnet runt, för resten av deras liv. Själv tycker jag att vi har fullt upp med en valp på ett halvår. Människan är en intressant varelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar