17 januari 2013

I väntans tider

Dagen har varit väldigt givande måste jag säga! Selma och jag har haft riktigt roligt tillsammans. Både ute och inne.
Vi har övat på "rulla" och det har gått fantastiskt bra! Hon rullade hela varv flera gånger nu på eftermiddagen. Så pass bra att jag lade till kommandot. Dock ska jag vara försiktig med det och bara säga det när jag ser att hon har fart. Så hon inte tror att "rulla" innebär att ligga på sidan. Det är mycket man ska tänka på!

Själv känner jag mig lite blaskig och varm. Har dock bara en förhöjd temp med 0,5 grader, så feber har jag knappast.

Jag väntar otåligt på att Emil ska komma hem nu. Vill ha honom här så jag kan få kramas!
Selma verkar ha lugnat ner sig nu. Så jag håller tummarna för att hon ska somna snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar