24 januari 2013

Mysdagar i solsken

Vissa dagar har bloggen blivit uppdaterad 3-5 gånger. Andra dagar kanske jag inte ens har skrivit ett inlägg. Det går upp och ner det där. På ett plan vill jag uppdatera minst två gånger om dagen, å andra sidan funderar jag på om det verkligen är så viktigt. Det är egentligen strunt samma. Jag uppdaterar när jag har lust för det helt enkelt.

Gårdagen var riktigt lyckad! Men oj så trött jag var när Moa och Hampus väl hade åkt hem.



Idag blev det en lång stund ute i det vackra vädret. Först promenad och sen en massa bus och spring. Kameran fick stanna hemma, men här kommer ett par bilder sen igår.

Findus njöt av solen på uppfarten hos svärföräldrarna.

Selma spårade räv på gärdet.

Sen blev det bus och lek med flätan.


Dammen nedanför oss. Vårat hus ligger till höger i bild. Ovanför baracken vid dammen. Det syns inte mycket mer än lite av altanen om man tittar riktigt noga.

Emil och Selma <3

Just nu håller Emil på att installera diskmaskinen. Den har stått nerpackad sen i oktober. Den har liksom blivit lite bortglömd i sin kartong. Nu hoppas jag att allt ska gå smidigt och smärtfritt så jag slipper handdiska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar