29 januari 2013

Paket

Jag fick sovmorgon idag. Dock sov jag nog för länge. När jag väl kom upp berättade Emil att han och Selma varit ute och gått i en timma. Det kan förklara att det var så tyst de gånger jag vaknade till.
Det passade bra att de redan varit ute då Emil skulle iväg vid 10 och någon måste vara hemma mellan 10-13. Idag kommer det nämligen ett paket med dhl. Jag beställde djursaker och mat från en annan butik denna gång. Zoomarknad.se heter den. Jag trodde dock inte att jag skulle få det hemkört, men tydligen vägde det tillräckligt.

Selma är lite orolig av sig just nu. Husse har åkt iväg och dessutom gick Olja utanför fönstret. Då räcker det inte med att jag säger åt henne att jag har koll, hon måste förstå det själv. Nu har hon lugnat ner sig lite och lämnar inte min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar