16 januari 2013

Så. Trött.

Oj oj oj vad trött jag är! Har känt mig lite småseg under kvällen, men nu slog det till ordentligt. Antar att det är för att jag kunde koppla av. Selma sover, det brinner i kaminen och Emil ringde för det vanliga kvällspratet. Jag gäspade nästan konstant under det samtalet. Trevligt va!?

Selma har varit helt underbar idag! Jag har inte behövt hjälpa henne att lugna ner sig en enda gång. Halleluja! Det kan bara bero på en sak. Att jag insåg att hon behövde mer stimulans. Så idag har hon spårat, busat i snön, fått gå nära (under koppelträningen), haft dragkamp med mig, börjat öva på tass och rulla runt samt gosat i massor. Nu ligger hon och sover på mina fötter. Lilla fislisan.


Imorgon är det torsdag. Enligt mig den absolut bästa dagen på hela veckan! Varför? Jo, för att Emil kommer hem! Jag längtar som en tok efter att få krama om honom igen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar