1 februari 2013

Äntligen!

Paketet kom straxt efter att jag hade gjort det förra inlägget. Jag hann ner till Maria och Mia för att handla och betala av tidigare varor. Så skönt!
Vi åkte och handlade och stannade hos en vän på väg hem. Där stod vi en bra stund i solen och pratade. Vi ska få besök ikväll och det visade sig att vännerna hade tänkt grilla. Så det blir kanske en sväng ner till dem ikväll igen.
Väl hemma packade jag upp alla djursaker. Massor med bra grejer hade jag beställt. Kattmat (både torr- och blötfoder), toalätt till Leffes bur, träningsgodis till Selma, licktreat, dentasticks, en vattenautomat och en spegel till fåglarna. En matta till Selmas matplats blev det också. Superbra och supernöjd!

Nu känner jag mig dock väldigt trött och hängig. Blev illamående när jag skulle tända kaminen och trodde nästan att det skulle komma upp. Usch! Hoppas att det är övergående bara så att jag inte har blivit magsjuk. Fy vale!
Nej jag tänker slänga mig på soffan nu och hoppas att lite vila gör att illamåendet försvinner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar