26 februari 2013

Det ser ljust ut

Selma väckte mig vid sju. Inte gav hon sig heller (vilket så klart är superbra!) så det var bara att kliva upp ur sängen och släppa ut henne. När hon ville komma in igen fick jag syn på att det var frost på våra björkar. Jag insåg snart att det faktiskt var frost på alla träd. Det var aningen blått på himlen och jag började hoppas på att solen skulle få visa sig idag.
Och vet ni vad?
Nu kommer hon sakta över träden och lyser med sin värme på allt som är kallt och fruset. Välkommen tillbaka älskade sol!

Jag har en känsla av att den här dagen kommer bli så där underbart skön. Att jag kommer kunna njuta av solen till fullo! Jag ska tanka D-vitamin utav bara helvete!

Så här vacker hoppas jag att dagen blir.
Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar