1 februari 2013

Fredag = Spenderdag

Underbara fredag! Idag ska jag spendera pengar! Ja jag ska ner till Mia sen och betala det jag redan tagit hem. Hon öppnade ju Fritidsbutiken åt mig i början på januari någon gång. Jag hade slut på träningsgodis och behövde fylla på benförrådet åt Selma. Jag kunde dock inte betala det då på grund av att Mia inte ville öppna hela tjofräset. Så jag ska ner och betala det idag. Dessutom har Marias Hus 20-50% på allt då de väntar på nya artiklar som behöver få plats i butiken. Därför ska jag och Emil passa på att ta en titt där med. Båda affärerna ligger nämligen i samma hus. Så det är perfekt!

Dessutom kommer mitt paket idag. Yey! Jag hoppas i alla fall att jag fått rätt datum nu och att det blir levererat när det ska. Det blir till att vara hemma 10-12.

Selma tyckte att husse skulle gå upp för en stund sen. Så vi gick för att väcka honom. Nu vill hon leka och driver oss till vansinne. Med andra ord är det lika bra att jag klär på mig och går ut med henne. Eftersom hon uppenbarligen behöver bli stimulerad.

För övrigt längtar jag till våren! Bara så ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar