12 februari 2013

God morgon världen!

Hur mår ni idag? Sitter huvudet på rätt ställe? Fötterna knallar på? Bra!

Här är det frid och fröjd! Funderar dock på vad Selma gjort i natt. Hon ligger nämligen fortfarande och sover. Normalt brukar hon vid den här tiden (9.15) vakna till och börja puffa på mig. "Matte, ska vi inte gå ut snart?" Men nej då, hon ligger ihopkrupen bredvid mig och sover. Skönt är det ju i och för sig, men frågan är vad vi gjorde igår som gjort henne så trött. Eller om hon har varit vaken i natt. Det tvivlar jag dock på.

I vilket fall som helst ska jag börja göra mig i ordning. Lika bra att passa på medan tösen fortfarande är trött.

Hur ser eran dag ut?

Men brinn rååå! Lite så kändes det i morse. Men sen jäklar tog det fart. Tur det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar