13 februari 2013

Inte på topp!

Nej, idag är jag verkligen inte på topp. Är seg i hela kroppen och aningen kallsvettig. Usch! Skulle få mat hos svärisarna men tackade nej. Även om det bara är drygt 100 meter att gå kände jag att jag inte orkade med det idag. Istället har jag legat på soffan och vilat med Selma.

Hade tänkt baka kakor och göra chokladbollar idag, men jag får se hur det går med den saken. Jag har gjort degen till kakorna i alla fall. Så blir jag sugen och får ork igen är det bara att köra.

Nu tänker jag koppla av igen och hoppas att Selma inte kräver allt för mycket av mig idag. I så fall får det bli  aktiveringsövningar. Har två spel, kan gömma godis, använda aktiveringsbollarna eller stoppa godis i en flaska. För fler promenader blir det inte. Ja, mer än ner till brevlådan och tillbaka kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar