1 februari 2013

Isgata

Det blev allt en härlig promenad för mig och Selma. Emil fick stanna inne ut i fall DHL skulle komma. Det hade de inte gjort, men men.

Isgata deluxe!

Det värsta med vintern tycker jag är när det blir is på vägarna. Det är så förbannat svårt att ta sig fram då. Som tur är skaffade jag mig ett par broddar i början av året. Det är nog det bästa inköpet hittills i år! Jag kan knata fram näst intill obehindrat oavsett väglag. Snacka om skönt!

Bergen blir vackra så här års!

Selma hade lite svårt att gå idag. Det första hon gjorde var att slå omkull ute på plan.


Annars skötte hon sig fin.

Emil åkte iväg till Viken med sin far. Själv hade jag tänkt plugga. Selma är orolig och springer omkring i köket. Lika bra att stänga in oss tänkte jag, så jag kan få lite lugn och ro och inte behöva springa efter henne. Lite lugnt kanske det blir. Men först måste hon lugna ner sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar