12 februari 2013

Jössenamen!

Ja jösses vad trött jag blev efter lunch idag! Det slog mig som en blixt från himlen. När Selma blev lite busig efter att ha sovit tog jag henne och la mig i soffan. Där låg vi en bra stund och mös. Hon kopplade av igen och somnade tätt intill mig.

Promenaden på eftermiddagen blev inte direkt lång. Det orkade jag inte. Så vi gick och hämtade posten. Passade på att gå in till Mia och prata lite. Hon och hennes brorsdotter hade suttit hela dagen och jobbat med en webbshop. Det tycker jag var en bra idé! Kul att kunna utöka sin verksamhet.
Efter lite prat med Mia och grabbarna promenerade vi upp till skroten. Där vände vi och knatade hemåt igen.  Tro det eller ej, men Selma la sig faktiskt och sov igen. Skönt!

Nu ikväll har tösen varit lite busig, men nu har hon lagt sig till rätta igen. Själv känner jag att det nog är dags att stänga ner här och luta mig tillbaka i soffan istället. Nu får det vara färdigsurfat för idag. Vissa dagar kan jag knappt slita mig från datorn, andra vill jag knappt titta på den. Knepigt det där.

Så här ser jag för övrigt ut när Emil leker med min kamera. Inte den mest smickrande bilden på mig kanske. Men jag gillar den starkt ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar