2 februari 2013

Kall promenad

Lördagen började bra. Är dock jävligt seg och trött! Hur kan jag vara så trött och sliten när jag inte gör något? Måste vara det som är problemet. Behöver arbeta för att hålla kroppen och huvudet igång. Annars segar jag ihop. Det är inget vidare roligt.

Vi tog på oss för att gå en promenad i alla fall. Det är rätt kallt ute och isgatan är fortfarande kvar. Emil fick till ett par snygga halkhävningar (ja jag har döpt dem till det) medan jag kunde traska på obehindrat tack vare mina broddar.
Emil gick ner för att sätta i motorvärmaren i traktorn. Vi behöver ved! Selma står antagligen i soffan och tittar ut genom fönstret. Nej titt på fan! Hon hade lagt sig ner. Det är så skönt att hon har blivit mer självständig. Själv sitter jag i köket. Tänkte glo igenom "det vanliga" på nätet innan jag börjar plugga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar