24 februari 2013

Lillasyster

God morgon på er där ute! Hur har ni det? Bakis? Trötta? Eller är ni kanske redan igång med dagens sysslor?

Själv sitter jag i soffan. Selma väckte mig halv åtta. Men hon har inte varit ute. Annars brukar hon väcka mig för att det är dags att gå ut och kissa, men så var tydligen inte fallet idag. Nej hon gick runt och nosade, stod och glodde på katterna och sen la hon sig i soffan och somnade. A ja, bara skönt att hon inte väckte mig tidigare.

Idag kommer Moa hit. Min älskade lillasyster! Vi ska umgås, snacka skit och bara ha det bra. Hampus skulle också ha kommit, men han kunde inte. Så vi får klara oss utan honom helt enkelt. Mosingen borde dyka upp lagom till förmiddagspromenaden. Vilket är bra! Har en känsla av att Emil inte kommer vilja följa med nämligen. Han har fått ont i ryggen igen. Usch, det är inte roligt att se hur ont han har. Önskar så att jag kunde trolla bort smärtan!

Älskade lillasyster! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar