22 februari 2013

Lugnt och skönt!

Well, lugnet har lagt sig över Lyckebo och mitt älskade Holmbo. Det är så skönt att kunna njuta av lugnet och tystheten. För vet ni? Om jag kliver ut på tomten nu är det antagligen knäpptyst! Det enda som kan höras är om det åker bilar på vägen. Förutom det är det alltid tyst. Så tyst att jag kan höra det susa i mina öron. Det ni! Älskade landet!

Olja har lugnat ner sig igen. Hon är gärna ute hela dagarna, men hon skriker inte så mycket på kvällar och nätter längre. Lite jamande är det, men hon lugnar snart ner sig igen. Så skönt! Jag vet faktiskt inte hur länge katter löper... Måste ta reda på det!

Nu tänker jag lägga mig i soffan och bara njuta resten av kvällen. Emil är i verkstan så får nöja mig med Selma som sällskap. Men det är inte så bara det.

Så här såg det ut igår kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar