13 februari 2013

Mitt i veckan

Eller ja, det beror ju lite på hur man ser det. Men runt lunch idag har halva arbetsveckan gått. Vi kan frångå den där lilla detaljen att jag inte jobbar för tillfället.

Vad händer idag då? Bra fråga. Det blir väl det gamla vanliga. Promenader, gos, soffhäng och så en sväng till affären. Dags att fylla på lite i kylen.


När jag vaknade i morse ville jag verkligen inte gå upp! Först vaknade jag av att Olja jamade och ville ut. Men då var klockan bara sju. Så jag la mig och somnade om. 20 minuter senare vaknade jag av att Selma gnydde. Det var bara att gå upp och släppa ut henne. Men sängen var så varm och skön! Är så trött idag! Vet inte vad jag gjorde igår som fick min kropp att bli så trött. A ja, det är bara att bita ihop och köra på. Vad annars kan en göra?

Trött. Så, trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar