19 februari 2013

Nej men hallå!

Se där, har du tittat in!? Vad trevligt! Välkommen hit!

Jag är så förbannat trött på vintern nu! Vi har haft en otroligt fin vinter med mycket snö. Något jag verkligen uppskattar. Men nu får det väl ändå vara nog? Här är det mildväder, ändå snöar det. Det är blaskigt på vägarna och det är svårt att veta vad man ska ha för kläder på sig när det är dags för promenad.

Nej både min kropp och min själ skriker efter sol, vår och lite varmare temperaturer. Snälla underbara vår, kan du inte komma hit snart?
Våren är min absoluta favorit årstid. Utan tvekan! Då solens strålar värmer ända in till benen, knopparna börjar tränga fram på träd och buskar, det där första färska gräset kommer upp i gräsmattorna, vårlökarna lyser med sin närvaro. Åh vad jag älskar våren! Påsken är min favorit högtid. Ett sätt att välkomna våren på. Elmia Custom Motorshow går av stapeln under påsken. Ännu ett vårtecken för min del.

På väg hem från Elmia 2012. Moa och jag hade skitkul på vägen ner. Dunkade musik och åkte vursting mazda. På hemvägen fick vi med oss Hampus. Han hade åkt raggarbil och kom inte längre än till entrén innan jag och Moa skulle åka hem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar