27 februari 2013

Provligga

Idag kom vår nya säng hem! Yippie! Fast den står fortfarande packad i kartonger och plast. Men ändå! Vi ska montera den imorgon.

Selma tyckte dock att hon lika gärna kunde provligga på en gång.

Kanske så här?
Eller så här?

Efter att vi hade suttit ute i solen ett tag gick Emil ner till verkstan. Jag och Selma stannade kvar ute tills jag började känna mig trött. Det slutade med att jag däckade på soffan. Selma väckte mig en stund senare och tyckte att vi skulle gå ut.
Lika bra att hämta posten tänkte jag och tittade in hos Emil på vägen ner. Han provlåg Vallen! Eller ja, egentligen låg han och kopplade el, men det spelar ingen roll. Det såg skapligt kul ut när jag kom in i alla fall!

Jo men atte, ett par säten på det här så ska du se att det blir finfint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar