13 februari 2013

Världens bästa svärföräldrar

Har jag sagt att mina svärföräldrar är bäst i världen!? Jag orkade ju inte gå ner till dem och äta mat idag. Kände mig alldeles för slut i kroppen helt enkelt. Kan det vara promenaderna som satt sina spår?

I vilket fall som helst knackade det på dörren för en liten stund sen. Det var svärmor som kom för att titta till mig. Med sig hade hon min post också. Vi pratade en stund och hon fick smaka en av kakorna jag gjorde. Jo jag tog mig faktiskt kraft till att göra klart dem. Annars hade jag väl segat ihop totalt.

Selma har varit lugn och fin bortsett från att hon hoppade mot fågelburen några gånger. Ett "nej" räckte inte, så istället fick jag ta tag i henne och hjälpa henne att bli lugn igen. Det verkar som att hon är inne i en trotsålder. Hon vet mycket väl vad nej betyder, men hon lyder inte. Ungefär som ett trotsigt barn. Efter att ha fått göra om proceduren några gånger gav hon med sig. Hon la sig i sin bädd och somnade. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar