30 mars 2013

En riktigt slapp förmiddag

Jag och Emil satt och pratade lite under frukosten och kom fram till att det här fick vara en slappardag. Inga måsten över huvud taget. Vi har ju faktiskt två dagar ledigt till innan verkligheten åter igen kommer ikapp oss.

Selma la sig till rätta hos mig. Där låg hon sen och gosade länge och väl.

Älskade hund! <3

Sen krängde hon sig över till Emil och låg där en bra stund.

Efter en stund blev hon lite busig.


Jag har i alla fall bäddat rent i sängen och satt igång en tvättmaskin. Resten får vänta till morgondagen. Selma har bara varit ute på en morgonkiss. Det var för fyra timmar sedan. Hon har bara legat och sovit och gosat. Skönt som bara den, men rätt ovanligt. I och för sig har hon varit så här i tre veckor nu, men jag kan ändå inte riktigt ta in det. Jag tror fortfarande att hon är det där energiknippet hon varit tidigare. Men löpet gör henne tydligen väldigt trött. Det ska bli intressant att se hur hon blir efter löpet. Om hon blir sitt gamla vanliga jag igen, eller om hennes personlighet ändrats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar