30 mars 2013

En ruskigt seg dag

Allvarligt talat, får det verkligen vara så här? Hela dagen har jag varit ruskigt seg! Jag har bara legat och slöat i soffan hela dagen. Nästan i alla fall. Bortsett från att jag bäddade rent i sängen, satte igång en tvättmaskin och en kort promenad med Selma.

Selma har också bara slöat hela dagen. Sovit och sovit och sovit och... ja ni fattar va? Inte förrän nu börjar hon komma igång och vill busa.

Emil tog sig ner till verkstan på eftermiddagen i alla fall. Jag var nere och kollade in Vallen. Den börjar se riktigt bra ut måste jag få säga. Det är stor skillnad från när han först tog hem den.


Hoppas att ni har en bra påskhelg! Ärligt talat känns det inte alls som påsk för min del. Förr firade vi ofta hos mormor hela familjen. Jag saknar det! Men vi barn har växt upp och det blir inte samma sak längre. Imorgon ska vi i alla fall ner till svärisarna och äta lite påskmat. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar