9 mars 2013

Födelsedagsfirande

Ja idag åkte jag och Emil hem till Elin. Min kära barndomsvän fyller nämligen år idag! Vi har känt varandra sen jag var 4 år gammal. Det är alltså drygt 18 år. Det ni!

Jag och Emil åkte lite tidigare för att jag och Elin skulle kunna planera lite andra saker. Efter ett tag kom hennes bror och lite senare även Moa och Hampus. Vi blev bjudna på gott fika och satt och pratade om allt mellan himmel och jord! Det är skönt med sådana vänner! Sådana som man kanske inte träffar så ofta, men som det känns som om man såg igår.

Jag och Elin spelar "Toss the feathers" tillsammans på Olofs Bergs Café -06

Lilling och Ea
Så grattis på dig stumpan! Du är bäst!


Emil och jag köpte en varsin hamburgare på Perkas i Viken. När vi kom hem mötte Selma och svärfar oss i dörren. Han var hundvakt nämligen. Selma hade skött sig fint utan minsta lilla bråk. Underbart att höra! Lite bus blev det dock när vi kom hem. Hon var ju så glad över att se oss!

Nu har vi lekt barberare på toan. Emil frissade till sig, men jag fick hjälpa honom lite. Selma var också med på ett hörn. Hon måste ju hålla koll på oss så vi inte försvinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar