15 mars 2013

Kissekatter

Ser ni vad som sitter på berget?
Titta riktigt noga!
Jo men se där! Är det inte Olja och Diesel som sitter och glor?

Så där såg det ut när vi kom hem. Först åkte vi ner till Viken en sväng. När vi kom tillbaka gick jag för att ropa in katterna, men de var inte ett dugg sugna på att gå in. Så jag, Emil och Selma gick ner till svärisarna för att äta mat. Det blev vi kvar en timma innan vi knallade hemåt igen. När vi närmade oss fick jag syn på att katterna satt på berget. Det såg ut som om de suttit där och väntat en bra stund. När vi passerade dem började de knalla mot huset istället. Så jag ropade in dem och då kom de som skjutna ur en kanon. Olja kunde knappt bärga sig medan jag låste upp altandörren. Sötkatter är vad de är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar