4 mars 2013

Livet på landet

Jo då, det rullar på. Jag har länge velat bo på landet! Trodde aldrig att jag skulle göra det redan dock. Jag är så glad och lycklig över att jag träffade Emil! Att han och jag fick tag i ett hus åt oss. Att jag slapp sitta i en liten etta i Norrköpings stad. Landet är där jag hör hemma!

Det finns dock några saker som är lite negativa med att bo här. Det är jävligt långt till lillasyster! Det är nog det värsta. Det är ju långt till andra i min familj också, men det som känns värst är att jag och Moa bor så långt ifrån varandra.
En annan sak är teckningen på internet. Alltså, idag har jag laddat upp två videoklipp på youtube. De tog 90 minuter var att få upp! Fatta! Tre hela timmar för två små ynkliga videoklipp. Nej, det hade kunnat vara betydligt bättre!

Här är i alla fall de nya klippen. Även om de är filmade i höstas.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar