28 mars 2013

Mer musik åt folket!

God morgon! Har ni sovit gott? Vaknat utvilade?

De senaste dagarna har jag haft en låt snurrandes i skallen. Den är ruskigt bra! Glad, fartfylld och passar alldeles utmärkt att lyssna på en solig vårdag i bilen.



Emil köpte en mix-cd med två skivor i. På en av dem var låten ovan. Den är med i två filmer (vad jag vet). Cry Baby och Bilar. Kabrakarbra!

Jag försöker hitta en annan bra låt på youtube, men det går så där. Så jag struntar i det nu!


Idag tänker jag fortsätta att snygga till det lite här i huset. Plocka undan i köket, köra en tvättmaskin till, byta filtarna i soffan och kanske bädda rent i sängen. Sen ska jag försöka hitta ett bra recept på fläskytterfilé i ugn. Det är nämligen vad som ska bjudas på ikväll.
Men först av allt tänker jag njuta av en underbart solig morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar