17 mars 2013

Nu duger jag!

Jo då, nu duger jag igen. Moa brummade hemåt och jag följde med Emil ner till verkstan för att kolla in Vallen. Därefter blev det en promenad med Selma. Hon gick med nosen i backen i stort sett hela vägen. Varför göra det man ska när man kan nosa i andra hundars fotspår liksom? Det blev bara en sväng upp till skroten och tillbaka igen. 
När vi kom in la hon sig först i fotöljen. Men sen blev hon lite mattesjuk och kröp upp i soffan hos mig. En riktig sötnos är vad hon är!


Nu har vi legat i soffan båda två och bara slappat. Väntar på att Emil ska komma hem igen. För då blir det soffmys förstår ni. Det går en massa bra på tvn ikväll och jag har inget annat jag måste göra. Superskönt! Dessutom är det skönt att veta att Emil inte ska åka iväg och jobba imorgon. Det gör att jag kan njuta lite extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar