12 mars 2013

Nya tag med träden

Idag kom vi en liten längre sträcka än tidigare under promenaden. Inte hela vägen till korset dock. Under den senaste veckan har vi gått upp till mötesplatsen eller Mossebo med Selma. Det säger väl inte er så mycket kanske. Men det tar ungefär 20 minuter fram och tillbaka om vi promenerar på. Ingen jättesträcka alltså. Idag utökade vi promenaden till 30 minuter. Alltid något.
När vi kom tillbaka stoppade jag in Selma i bilen och sen åkte vi till affären. När jag svängde upp mot oss igen var svärfar ute på tomten. Stannade till hos honom och han bjöd in mig på lunch. Sen tyckte han att vi kunde fortsätta med äppelträden. Inte mig emot!

Detta åbäke ska snyggas till och bli klart.
Nu har jag slagit ner rumpan i soffan och Selma ligger så nära hon bara kan. Underbara lilla voffsingen! Så nu blir det vila och lite skrivande innan jag går ner till svärisarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar