19 mars 2013

Opepp

Nej jag känner inte alls för att åka iväg ikväll. Behöva lämna mitt älskade hem för att bege mig ut i snöovädret. Men jag vet att jag kommer känna helt annorlunda när jag är på plats. När jag tar ut Selma ur bilen och vi kommer igång med träningen. Då kommer det kännas så mycket bättre.


Jag snodde ihop en ny fläta åt Selma. Ska använda den som belöning tillsammans med mjukt godis och grillkorv. Jag köpte ett par fleecefiltar på IKEA när vi var där. Just för det här ändamålet. Tidigare har jag använt ett collegegarn. Det är som smala remsor av ett collegetyg. Eller vad det nu heter. Strunt samma. 


Titta så luftigt det blev! Lite konstigt ser det ut eftersom jag är van vid att ha en altan med räcke utanför fönstret. Men nu är räcket borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar