27 mars 2013

Stel och öm

Jag hann med en hel del idag faktiskt. Det känns riktigt skönt måste jag få säga. Nu har jag bara några saker kvar att göra imorgon. Sen kan helgen få komma med buller och bång!
Kommer nog kännas aningen lustigt i morgon. Att gå från att vara ensam med djuren till att helt plötsligt ha tre personer till hemma. Det kallar jag omställning! Tur att det är just Emil, Moa och Hampus som kommer. Tre personer som jag känner mig trygg med. Inte så konstigt kanske.

De senaste dagarna av trädbeskärning känns i kroppen. Jag är både stel och öm på samma gång. Hur nu det fungerar. Knepigt känns det i alla fall!
Vi blev klara idag, vilket känns skönt. Då behöver jag inte tänka på det i helgen, utan kan koncentrera mig på annat. Kanoners!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar