6 april 2013

Födelsedagsfirande

Ja idag blev det firande av! Jag och Emil skulle åka till NoShame, men de hade inte öppet idag. Istället åkte vi till Norrköping och shoppade loss. Ja, lite grann i alla fall. Jag fick fyra linnen och tre par trosor. Dessutom betalade Emil mina hudvårdsprodukter och bjöd på fika. Min älskling är snäll!

Väl hemma igen var det bara att sätta igång med städningen. Så gjorde vi i ordning tacos. Sen kom Moa, Hampus, mamma och Jyrki. Straxt efter kom Göran och Biggan. Mätta och belåtna blev vi hela högen. Jag fick presenter och vi satt och pratade länge och väl. Det var så kul att ha dem här allihopa!

Emil kollade in Moas nya tuttar.
Moa och Selma mös på golvet.
Jag var ruskigt trött, men väldigt glad!

Sen däckade Selma och Moa i soffan.
Nu ska jag bara varva ner lite innan jag ska gå och lägga mig. Den här dagen har bjudit på mycket. Jag är så tacksam för att jag har så underbara människor i mitt liv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar