4 april 2013

Helgens planer

God kväll! Här är det inte någon riktig fart på skrivandet direkt. Tråkigt som bara den! Men jag orkar inte lägga ner så mycket tid framför datorn eller vid telefonen nu.

Det går i alla fall bra på jobbet. Jag har kunnat äta. Vilket jag är oerhört tacksam för. Det blir lätt en ond cirkel annars. Jag blir hungrig, men kan inte äta för att jag blir illamående, energin i kroppen tar slut och då blir jag trött. Så kan det hålla på sen. Det säger sig självt att det inte är bra.
Vi räfsar grenar, löv och grus på jobbet. Än ligger det mycket snö kvar, men lite snyggare blir det i alla fall.

Jag ser fram emot helgen! Ni förstår, imorgon fyller jag år. Jag ska jobba så blir inte mycket firande imorgon. Jag bjöd på muffins idag (för att alla skulle få smaka på mina gottisar) istället för imorgon.
Men på lördag ska jag och Emil åka upp till Nyköping och Oxelösund. Vi ska till NoShame och jag ska få köpa kläder. Sen blir det en sväng till Extremes (tror det var så butiken/studion hette) och så en bit mat. på kvällen kommer Moa, Hampus, mamma, Jyrki, Göran och Biggan hit på lite tacos. Myspysigt värre va!?

Snart 22-årig trött brud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar