10 april 2013

Men vad är det här!?

Vilket skitväder vi har idag! Kallt som satan och så började det snöa till råga på allt. Nej nu får det vara nog!

I natt vaknade jag av att Diesel försökte komma ut ur sovrummet. Jag släppte ut henne och upptäckte då att Selma hade bajsat på golvet. Hon brukar väcka mig när hon behöver gå ut, men jag sover så hårt om nätterna nu. Så det var bara att börja städa. När jag gick in till katterna upptäckte jag att Olja var blöt under magen och på hela svansen. Hon måste ha badat i en kastrull eller något. Det är ju frysgrader ute om nätterna, så jag är tveksam till att hon hade badat ute. Så jag hämtade några handdukar och torkade av det värsta.

Nu hoppas jag att solen kommer fram och värmer upp luften igen. Jag blir nästan deprimerad av det här vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar