6 april 2013

Mysig födelsedag!

Jag hade en riktigt mysig födelsedag! Jobbade hela dagen och det jag gjorde var i stort sätt att räfsa grus och skyffla upp högarna. Men oj vilken skillnad det blir!


När jag parkerade bilen här hemma stod både Emil och Selma i köksfönstret. Min älskling och min pälskling! När jag kom in hade Emil fixat en muffins till mig. Titta så fint!


Efter att ha vilat en stund åkte vi ner till affären och handlade. Ikväll ska vi bjuda på tacos förstår ni. Jag ser fram emot att min lilla familj kommer hit! Det var länge sen jag träffade mamma och Jyrki!

Tydligen måste man tanka också! Nej, det är inte billigt att åka jeep, men den är så skön!


Det blev en tidig kväll. Vid nio ville jag sova. Emil tänkte göra detsamma så vi gjorde oss klara. Jag skulle ta ut Selma och fick först lyfta upp henne från golvet. När hon väl var på plats vid ytterdörren damp hon ner på mattan medan jag försökte få på henne halsbandet. Min söta lilla ruffsetuffsa!


Nu ska jag äta frukost och ta mig en dusch. För snart ska jag och Emil åka iväg på äventyr. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar