4 juli 2013

Mina dagar i bild

Det här är vad jag sysselsätter mig med under dagarna.

Virkar! I det här fallet en ampel.

Myser med katterna. Igår blev ungarna 10 veckor. Snart ska töserna flytta hemifrån.

Busar med en galen jordgubbstjuv.

Virkar amplar.

Myser i Emils knä med Selma <3

Utfodrar alla djur.

Njuter av mitt underbara Holmbo! På bild syns dammen som ligger nedanför vår tomt.

Tvättar Impalan

Njuter av soliga dagar tillsammans med hunden.

Låter Emil leka frisör.

Rockar min nya frilla på berget. Som jag saknat mina rakade sidor!

Lider av storhetsvansinne! Ska bara gräva bort liiite till...

Klappar på hunden när hon har tröttnat på att matte bara gräver och gräver.

Låter Selma hälsa på katterna. Hon skötte sig väldigt bra!

Fnissar åt Oktan som inte gillade att få hundbesök.

Promenerar, motionerar, aktiverar och tränar Selma <3

Njuter av en varm hund i soffan.

Kläcker nya idéer.

Förundras över hur kreativ jag faktiskt är!

Fotar en bister hund.

Lär mig virka nya saker. I det här fallet "mormorsrutor".

Ett gäng rosetter har det också blivit.

Några blommor har jag hunnit med att tillverka.
Om jag har det bra? O ja! Så bra jag kan ha det. Anledningen till att jag styr så mycket med trädgården och arbetar med händerna är just att jag behöver hålla ångesten borta. Trädgårdsarbete är som terapi. Virkningen och stickningen håller rastlösheten borta när jag är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar