10 juli 2013

Slappardag

Den här dagen har faktiskt gått rätt fort. Trots att jag egentligen inte har gjort så mycket. Regnet kom i natt och höll sig kvar hela dagen. Välbehövligt efter dessa stekheta dagar.
Jag har mest myst i soffan med Selma. Hon har sovit mycket idag och jag har virkat en massa. Fast jag tog faktiskt en tupplur i eftermiddags jag med. Jag blir så trött nu för tiden!

Jag har tröttnat på att glo på tv. Det ger mig inte någon direkt njutning eller stimulans längre. Därför har jag funderat på andra saker att titta eller lyssna på. Gillar Cissi Walins program på radio1. Det var länge sen jag lyssnade på henne, så de senaste dagarna har jag gått igenom några gamla program. Idag kom jag på att p3 gör dokumentärer. Visserligen är det uppehåll nu, men det finns en massa dokumentärer att lyssna på ändå! Det är både intressant och tankeväckande. Samtidigt som jag lyssnar kan jag dessutom virka. Win win liksom.
Jag rekommenderar både p3 dokumentären och alla program på radio1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar