11 augusti 2013

Söndagslunken

Idag har jag haft en riktig söndagslunk. En dag då jag inte gjort mycket alls. Delvis på grund av att kroppen fortfarande ömmar (inte lika hemsk som igår dock - tack och lov!), men även för att jag helt enkelt inte har haft någon lust. Jag och Selma tog oss en kort promenad på förmiddagen. Det blev en riktig sniffpromenad. Hon fick gå och nosa bäst hon ville. Vissa ställen var tydligen otroligt intressanta!


Så där såg jag ut tidigare idag. Emil roade sig med att göra frisyr på mig. Horn kanske är något jag borde ha oftare? ...

Emil tog med sig Selma och åkte ut till skjutbanan med sin far. De skulle skjuta in gevären tills jakten börjar. Under den första timman letade jag efter Selma var femte minut ungefär. Är så van vid att hon alltid är hemma med mig. Som tur var insåg jag snabbt att Emil hade henne. 


En suddig bild på fluffkatterna. De undersökte altanen noggrant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar