2 mars 2014

Nu kör vi! - #Blogg100 nr.1

Nu kör jag igång med denna blogg igen. Jag saknar skrivandet och det kreativa i att göra det. Därför tänkte jag att utmaningen #blogg100 kunde vara ett sätt för mig att faktiskt komma igång ordentligt. Det hela är enkelt och går ut på att skriva och publicera minst ett inlägg per dag i hundra dagar. Inte så svårt va? Vi får väl se hur länge jag orkar och om suget kommer tillbaka ordentligt igen. Det hoppas jag i alla fall.


Igår kom jag på en sak. Om jag tappar håret när jag blir gammal, ska jag lätt köra på bandana dagarna i enda. Har redan ett bra lager, men det går att bygga vidare på. Jag lär bli den fränaste tanten på vischan!

5 kommentarer:

  1. Ang "fränaste tanten på vischan" så har du ju två lite äldre tanter i din närhet som oxså kandiderar till posten. Vilket vinnande team.....

    Kram fr Sjäf #1 (1:an står för den kronologiska ordningen på dina bossar)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni lär bli asfräna tanter ni med!

      Radera
  2. Här har du en till men föregående tror jag är aningen äldre ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nähä du - jag tror att du är gammbägga............

      Radera
    2. Äsch, du blir nog en frän tant du med Mariana ;)

      Radera